Yamaha Grizzly 700 EPS

Yamaha Grizzly 700 EPS powstał z przeznaczeniem pokonywania najtrudniejszych szlaków przeprawowych i ekstremalnych bezdroży.


Dane techniczne i elementy wyposażenia Yamaha Grizzly 700 EPS
  • Czterosuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności skokowej 708 cm3
  • Chłodzona cieczą, 4-zaworowa głowica cylindrów DOHC
  • Wtrysk paliwa Mikuni 44 mm
  • Elektryczny rozrusznik
  • Automatyczna przekładnia pasowa CVT Yamaha Ultramatic
  • „Samochodowa” dźwignia biegów: wysokiego (High), niskiego (Low), wstecznego (Reverse), luzu (Neutral) i postojowego (Park)
  • Aktywowany przyciskiem napęd Yamaha On-Command 2WD/4WD/4WD z blokadą dyferencjału
  • Nowy design nadwozia
  • Trwała rama ze stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie
  • Pełnowymiarowe płyty osłonowe podwozia
  • Niezależne zawieszenie kół o znacznym skoku roboczym
  • Wspomaganie przekładni kierowniczej Yamaha EPS korelujące siłę wspomagania i wyczucie podłoża
  • Przednie i tylne hamulce tarczowe oraz zaciski dwutłoczkowe
  • Ogumienie Maxxis: 26x8x12 na osi z przedniej i 26x10x12 na osi tylnej
  • Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD
  • Reflektory i światła tylne LED, centralna lampa halogenowa „do pracy”
  • Aż 3 skrytki na podręczne drobiazgi
  • Otwarty bagażnik przedni i tylny o łącznej nośności 140 kg
  • Zbiornik paliwa o pojemności 18 litrów
  • Łatwy w dostępie i demontażu bez narzędzi filtr powietrza
  • Gniazdko 12 V
  • Uchwyt holowniczy pod montaż zaczepu kulowego w Grizzly 700 EPS i Grizzly 700
  • Dwucalowe gniazdo dyszla przyczepy w Grizzly 700 SE EPS