serial "Piłsudski"



Statystowanie na planie serialu "Piłsudski"

We Wtorek (19.09.2018 r.) statystowałam na nagraniach do nowego serialu "Piłsudski".
Na planie było ciekawie, nie czułam się tam osamotniona, bo w serialu statystowały osoby, które poznałam przy innych nagraniach.
Myślałam że będę najmłodszą osobą na planie, jednak byli i młodsi statyści ode mnie.
Musiałam wstać już o 3:40, aby być o 5:30 w centrum Warszawy, skąd zabrał nas autokar do Łomianek. Tam zostałam ucharakteryzowana i przebrałam się w odpowiedni strój.
  Cały  proces przygotowania zajął nam prawie 3 godziny, ale to i tak szybko, jak na liczbę 305 osób, które trzeba było ucharakteryzować.
Nagrania były w stadninie koni, gdzie było bardzo gorąco, także trudno było nam wszystkim wytrzymać, zwłaszcza, że ubrania z epoki były bardzo ciepłe.

Na planie musieliśmy biegać i udawać, że się bardzo boimy. W środku naszego koła były konie a na nich kaskaderzy.
Plan miał się skończyć o 19, ale warunki pogodowe przyśpieszyły tempo nagrania i skończyliśmy o już o 15.