"Barwy szczęścia"

Statystowanie na planie serialu "Barwy Szczęścia"

W sobotę (15.09.2018) statystowałam na planie serialu "Barwy szczęścia", bardzo mi się tam podobało szczególnie, że poznałam kilka ciekawych osób. Na planie musiałam być już o 7:30 w szkole podstawowej w Piasecznie. Rano każdy ze statystów dostał śniadanie: kanapkę i herbatę. Nagrywania zaczęliśmy koło godziny 8/9.
Wszyscy statyści musieli przebrać się w strój galowy, ponieważ nagrywana scena to rozpoczęcie roku szkolnego i pierwszy dzień szkoły.
Plan trwał od 7:30 do 19:30. Cały dzień na planie, był męczący, ale mieliśmy zagwarantowane wyżywienie oraz napoje. Niepotrzebnie, była przerwa w godzinach 13-16:30, bo wszyscy byli chętni do pracy, ale niestety trzeba było poczekać na kolejne nagrania.
Aktorzy byli bardzo mili A szczególnie serialowa Oliwka i Wojtek.
Bardzo mi się podobało na planie, poznałam dużo miłych ludzi.... ale nadarzył się pewien problem... pewnej dziewczynie zniknęła sukienka. Szukaliśmy jej po całej szkole, bo myśleliśmy, że ktoś zrobił sobie głupi żart. Po ok 30 minutach okazało się, że ktoś rzucił sukienkę na szachy i chłopak wraz z szachami schował sukienkę do plecaka. Każdy z nas dziwił się, że chłopak nie zauważył sukienki pakując szachy, ale najważniejsze, że się znalazła. Po skończeniu nagrań przyjechaliśmy autokarem do metra wilanowska i stamtąd wróciłam do domu.