Wycieczka do muzeum Mercedesa
Wycieczka do muzemu Mercedesa w Stuttgardzie!
W wkakacje wybrałam się z mamą, siostrą i bratem do Niemiec do ciotki. Będąc tam naprawde nie brakowało nam zajęć, a że pogoda dopisywała siedzieliśmy całe dnie na basenie. Ciotka wiedząc że jestem w szkole o profilu samochodowym zaproponowała, żebym wybrała się z kuzynką do muzeum mercedesa które mieściło się zaledwie 20 minut drogi(komukacją miejską) od cioci.
W Niemczech jest o tyle dziwnie że tam tramwaj to jest Ubahn a metro to Sbahn a bardziej zadziwiające jest to, że w Polsce się nie płaci za zwierzęta, rower czy walizkę w komunikacji miejskiej a w Niemczech za to wszystko się płaci.
Po przyjechaniu do muzemu zdziwiłam się ponieważ zawiera ono 4 piętra. Na najwyższym( muzea w Niemczech zwiedza się od góry w dół) znajdowały się położyć, które poruszały się za pomocą koni, łodzie oraz samoloty.
Na drugim piętrze od góry znajdowały się pierwsze samochody Mercedesa. Samochody zasilane już na silniki np.:
Na 3 piętrze od góry znajdowały się samochody, które były używane przez ważne osoby oraz kabriolet, autobusy i samochody różnych służb miasta (Samochody są oczywiście replikami, niestety...)
Mercedes-Benz 770
Jest najbardziej znanym oficjalnym samochodem wysokiej rangi nazistów w czasie II wojny światowej , m.in. Adolfa Hitlera oraz Hermanna Göringa, było również używane przez cesarza Japonii Hirohito.
Mercedes-Benz 600
luksusowy samochód osobowy produkowany w latach 1964-1981 pod marką Mercedes-Benz. Po zakończeniu jego produkcji najwyższym modelem marki została klasa S. Samochód występował w dwóch wersjach - Limousine oraz przedłużonej Pullman. Używany był przez Królową Elżbietę II. :)
na 4 piętrze od góry znajdowały się wyścigówki oraz symulator jazdy wyścigówka. Były tam też uniformy rajdowców ;)
Na piętrze, którym się wchodziło znajdowała się replika zintegrowanego układu napędowego mercedesa oraz kilka pięknych Mercedesów.
Mercedes-Benz F400 Carving
W wkakacje wybrałam się z mamą, siostrą i bratem do Niemiec do ciotki. Będąc tam naprawde nie brakowało nam zajęć, a że pogoda dopisywała siedzieliśmy całe dnie na basenie. Ciotka wiedząc że jestem w szkole o profilu samochodowym zaproponowała, żebym wybrała się z kuzynką do muzeum mercedesa które mieściło się zaledwie 20 minut drogi(komukacją miejską) od cioci.
W Niemczech jest o tyle dziwnie że tam tramwaj to jest Ubahn a metro to Sbahn a bardziej zadziwiające jest to, że w Polsce się nie płaci za zwierzęta, rower czy walizkę w komunikacji miejskiej a w Niemczech za to wszystko się płaci.
Po przyjechaniu do muzemu zdziwiłam się ponieważ zawiera ono 4 piętra. Na najwyższym( muzea w Niemczech zwiedza się od góry w dół) znajdowały się położyć, które poruszały się za pomocą koni, łodzie oraz samoloty.
Na drugim piętrze od góry znajdowały się pierwsze samochody Mercedesa. Samochody zasilane już na silniki np.:
Na 3 piętrze od góry znajdowały się samochody, które były używane przez ważne osoby oraz kabriolet, autobusy i samochody różnych służb miasta (Samochody są oczywiście replikami, niestety...)
Mercedes-Benz 770
Jest najbardziej znanym oficjalnym samochodem wysokiej rangi nazistów w czasie II wojny światowej , m.in. Adolfa Hitlera oraz Hermanna Göringa, było również używane przez cesarza Japonii Hirohito.
Mercedes-Benz 600
luksusowy samochód osobowy produkowany w latach 1964-1981 pod marką Mercedes-Benz. Po zakończeniu jego produkcji najwyższym modelem marki została klasa S. Samochód występował w dwóch wersjach - Limousine oraz przedłużonej Pullman. Używany był przez Królową Elżbietę II. :)
na 4 piętrze od góry znajdowały się wyścigówki oraz symulator jazdy wyścigówka. Były tam też uniformy rajdowców ;)
Na piętrze, którym się wchodziło znajdowała się replika zintegrowanego układu napędowego mercedesa oraz kilka pięknych Mercedesów.
Mercedes-Benz F400 Carving
Carving to samochód koncepcyjny zaprezentowany przez niemieckiego producenta samochodów Mercedes-Benz w 2001 roku na 35. Tokyo Motor Show .
Mercedes-Benz C111
Był to cykl samochodów doświadczalne wytwarzane przez Mercedes-Benz w 1960 i 1970 roku. Firma eksperymentowała z nowymi technologiami silników, w tym z silnikami Wankla , silnikami wysokoprężnymi i turbosprężarki. Wykorzystywała podstawową platformę C111 jako platformę testową. Inne funkcje eksperymentalne obejmowały tylne zawieszenie wielowahaczowe , drzwi skrzydłowo-skrzydłowe i luksusowe wnętrze ze skórzanymi wykończeniami i klimatyzacją .