Juwenalia Politechniki Warszawskiej 2018

  Dnia 18 maja 2018 roku udałem się na Juwenalia Politechniki Warszawskie, gdzie wysłuchałem piosenek zespołów KULT i Organek.
  Zespół KULT powstał w lutym 1982 roku w Warszawie. Jego założycielami byli wokalista (a później także saksofonista) Kazik Staszewski i basista Piotr Wieteska. Obydwaj grali wcześniej w zespole Poland, jednym z pierwszych punkowych zespołów w Polsce. Mimo upływu lat, muzyka tego zespołu cieszy się cały czas popularnością.
  Zespół Organek jest młodszym zespołem, bo powstał w 2013 roku i gra muzykę alternatywną.
Na koncertach tych zespołów byłem po raz pierwszy. Jak na pierwszy raz, bardzo mi się  podobało.

Była bardzo miła atmosfera.



 A oto kilka piosenek zespołów i  kilka zdjęć ;)


KULT

KULT-Gdy nie ma dzieci
KULT-Prosto
Kult-Baranek

Organek
ORGANEK-Wiosna
Organek-Głupi i Ja